موارد توضیحی

 خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth خرید هدست بلوتوث جبرا stealth 

هدست بلوتوث جبرا STEALTH


قابلیت استفاده مداوم 6 ساعت

پخش موسیقی و پاسخگویی عالی به مکالمات تلفنی


قابلیت nfs


قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه


ساخت کشور چین درجه 1 

هدست بلوتوث جبرا STEALTH با بهره‌گیری از تکنولوژی «microPower» می‌تواند برای ۶ ساعت مکالمه، شارژ داشته باشد و میکروفن دوتایی به‌کاررفته در آن، صدا را باکیفیت خوبی منتقل می‌کند. داشتن NFC و قابلیت کنترل صوتی با دستیارهای «Siri» و «Google Now» از دیگر ویژگی‌های آن است. این هدست بلوتوث تنها ۷.۹ گرم وزن دارد و ابعاد و اندازه کوچکش، کمتر باعث جلب‌توجه می‌شود.

علاوه بر استفاده به‌عنوان یک هدست بی‌سیم برای پاسخگویی به تماس‌ها تلفنی، می‌تواند موسیقی و هشدارهای صوتی مسیریاب‌ها و دستگاه‌های GPS را هم پخش کند.

به‌آسانی از طریق بلوتوث نسخه ۴.۰ با گوشی‌ها جفت می‌شود. اتصال هشت دستگاه مختلف در حافظه این هدست باقی می‌ماند و نیازی به جفت شدن مجدد نیست.

البته دو دستگاه می‌توانند به‌طور همزمان با آن در ارتباط باشند. همچنین گوشی‌هایی که NFC دارند، تنها با نزدیک شدن به هدست، می‌توانند به آن متصل شوند.

 

دکمه کنترل اختصاصی صدا  گوشی خود را در جیب خود بگذارید. فعال کردن سیری و Google Now با ضربه زدن به یک دکمه مخصوص به طور مستقیم در هدست.

درون بسته‌بندی، علاوه بر کابل شارژ microUSB، سرگوشی های سیلیکونی با اندازه‌های مختلفی وجود دارند تا سازگاری بیشتری برای کاربران ایجاد کنند

SOUND HD با کاهش نویز
فن آوری Advanced Noise Blackout ™، تماس های واضح و بدون سر و صدا را تضمین می کند. میکروفون دوگانه موجب کاهش صدای پس زمینه می شود و باعث می شود صدای شما را آسان کند. HD Voice * کیفیت صدای با کیفیت بالا را به هر دو انتهای تماس می دهد.

هندسفری بلوتوث جبرا  STEALTH علاوه بر طراحي جمع‌وجور و صداي باکيفيت، چيزي که Stealth را انتخابي ويژه کرده، دسترسي به دستيارهاي « Siri» و «Google Now» است. لازم نيست گوشي را از جيبتان بيرون آوريد، با فشردن دکمه کنترل صوتي روي هدست، مي‌توان دستيار صوتي گوشي را فعال کرد و از امکانات آن استفاده کرد

. نگران مدت‌زمان شارژ و مصرف انرژي نباشيد. جبرا «Stealth» از طريق کابل microUSB، در مدت دو ساعت به‌طور کامل شارژ مي‌شود و مي‌تواند براي 6 ساعت مکالمه و 10 روز در حالت استندباي ماندن، شارژ داشته باشد

 

ویژگی های هدست بلوتوث STEALTH:

وزن۷.۹ گرم

 

ورژن بلوتوث ۴.۰

 

مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه ۶ ساعت

 

مدت زمان شارژ باتری در حالت استندبای۲۴۰ ساعت

NFC دارد

 

7 روز گارانتی طلایی مهلت تست 

 

ارسال به سراسر ایران سپس پرداخت درب منزل به مامور پست

 

                                                                     

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود

هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد - Airpods i7s

هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد - Airpods i7s با طراحی شیک و زیبا به راحتی درون گوش قرار می گیرد. با توجه به اینکه اکثر هندزفری های بلوتوث موجود تک گوش می باشند و برای گوش دادن به موزیک یا دیدن فیلم مناسب نیستند، مدل Airpods i7s با دارا بودن دو گوشی که قابلیت استفاده همزمان را دارد میتواند نیازهای اینچنینی شما را از بر طرف کند.

قیمت : 99,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955

هندزفری سامسونگ AKG مدل EO-IG955 دارای خروجی صدای متعادل و فوق العاده واضح است و می تواند انتظارات مشتریان را مرتفع سازد.ظاهر و عملکردگوشی های ایرفون دارای یک پوشش فلزی خالص و غیر پارچه ای است. این هندزفری با داشتن دکمه های کنترلی کم/ زیاد کردن صدا و پخش/قطع موسیقی می توانید به راحتی موزیک و تماس ها را مدیریت کرد.

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری بلوتوث مگنتی Sports

هندزفری بلوتوث مگنتی Sports هدفون‌های ساخته شده از فلز به جهت تولید صدای مناسب، ایرفون‌های پوشیده از سیلیکون و پلاستیک مرغوب در ساخت سیم، کنترل کننده موسیقی و تماس، کیفیت ساخت بالایی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. نوع سیم استفاده شده در محصول به صورت تخت در نظر...

قیمت : 59,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری بلوتوثی حلزونی

هندزفری بلوتوثی حلزونی یک هندزفری کوچک با قابلیت های ویژه می باشد که از طریق بلوتوث به گوشی وصل شده و با کیفیت و کارایی خود تمام نیاز های شما را به یک هندزفری پاسخ گفته و بهترین همراه شما در زمان هایی ست که مشغله کاری زیادی داشته باشید.

قیمت : 49,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری بلوتوث طرح اپل

هندزفری بلوتوث طرح اپل HBQ I7. به کمک این هندزفری به راحتی از طریق جدید ترین ورژن بلوتوث می توانید تماس های تلفنی خود را پاسخ داده و به موسیقی مورد علاقه خود گوش فرا دهید.

قیمت : 59,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری لاکچری مدل مروارید

هندزفری لاکچری مدل مروارید. این هندزفری های بسیار زیبا و لاکچری دارای مروارید در تمامی سطح سیم آن بوده و لذا زیبایی و خاصی دارد که مورد پسند  افراد مشکل پسند و با سلیقه است.

قیمت : 29,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری لاکچری بافتنی

هندزفری لاکچری بافتنی. این هندزفری ها با کیفیت صدای بی نظیر و بافت فوق العاده جذاب و مد روز بر روی سیم آنها بهترین هدیه برای جوانان خوش استایل و دوستدار موسیقی می باشند.

قیمت : 29,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری بادیگاردی

هندزفری بادیگاردی. هم اکنون هندز فری بادیگارد ها در اختیار عموم مردم قرار گرفته است تا هم میهنان محترم هم بتوانند از آسانی استفاده از آن و صدای شفاف آن بهرمند شوند

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات خرید پستی

هندزفری طرح زیپ

هندزفری طرح زیپ، دارای طراحی بی نظیر و ظرافت خیره کننده. این محصول صدا را به وضوح پخش می کند و سیم های آن هرگز گره نمی خورند. کیفیت استثنایی در کنار طراحی زیبا ...

قیمت : 23,000 تومان

توضیحات خرید پستی