موارد توضیحی

                                                                         اتمام کالا

محصولات مشابه : 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش ویژه چراغ قوه چند کاره پاور استایل



چراغ قوه چند کاره پاور استایل، کامل ترین و قوی ترین چراغ قوه عرضه شده. قابلیت روشنایی در 11 حالت مختلف. دارای نور فانوسی قرمز و سفید ...
چراغ قوه چند کاره پاور استایل یک چراغ قوه ی کامل و تمام عیار هست چرا که هر انتظاری از چراغ قوه دارید برای شما فراهم خواهد ساخت. چراغ قوه 11 کاره پاور استایل برد (پرتاب نور) 1 کیلومتر و قابلیت زوم تا 3000 برابر را دارا می باشد. جنس بدنه این چراغ قوه آلیاژ آلومینیوم مقاوم بوده و از یک باطری شارژی ۳٫۷ ولتی بهره می برد. از ویژگی های این چراغ قوه طراحی 11 کاره آن و قابلیت استفاده فانوسی آن (با نور های قرمز و سفید) و یا استفاده به عنوان یک چراغ قوه معمولی و فوق العاده پر نور می باشد. چراغ قوه چند کاره پاور استایل بسیار کم مصرف بوده و همچنین دارای حالت های مختلف نور از قبیل پر نور ، نور ملایم ، نور کم و چشمک زن یا حالت خطر می باشد. همچنین این محصول دارای 2 شارژر برق شهری و فندکی اتومبیل می باشد. این محصول را هم اکنون می توانید با قیمتی استثنایی و 1 سال گارانتی تعویض از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.

»  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 82000 تومان